#ELMirador: 10 Punts Clau - Lideratge Femení

Albert Rodriguez,

#ELMirador: 10 Punts Clau - Lideratge Femení


Avui dijous, 28 de setembre, hem estrenat la temporada amb una sessió molt important i necessària d' #ElMirador que ha posat la mirada en el lideratge femení i en la responsabilitat de la comunicació per una societat més igualitària. 


Ens han acompanyat Roser Tiana , Anna Caula Paretas i Elisabet Vallsbet  tot moderat per Àngels Bardinas


Aquestes són algunes de les conclusions: 


1. L'entorn en el sector del màrqueting i la comunicació, és bàsicament femení, però, per contra, trobem que els lideratges són encara majoritàriament masculins.


2. Existeixen diferències entre homes i dones a l'hora de liderar. La humanitat, la sensibilitat així com el vessant més social i d'escolta són virtuts que aporta el lideratge femení a les empreses.


3.  Moltes dones senten la necessitat de masculinitzar el seu comportament per encaixar en el grup.


4.  Si alguna professió pot impulsar la conscienciació sobre la igualtat de gènere, és la dels professionals del màrqueting i la comunicació.


5.  No existeix una clau màgica, però el camí correcte està a compartir inquietuds, normalitzar la realitat de les dones i traslladar el debat del lideratge femení cap als homes.


6.  La comunicació té el poder per crear i transformar imaginaris, així com per fer visibles causes socials com és el cas de la lluita per la igualtat de gènere


7. El lideratge femení té un caràcter més emocional i empàtic.


8.  En les relacions públiques les dones arriben a més càrrecs de lideratge que en la publicitat.


9.El síndrome de l'impostor, el problema amb la conciliació, la falta d'empatia vers a la maternitat i l'oblit són barreres que sovint troba una dona en el seu camí professional.


10. És important el debat entre sectors i àmbits per impulsar el lideratge femení i el canvi cap a una igualtat real.


➡️ Tota la Notícia 🔗


Des del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya volem agrair a totes tres ponents per l'enriquidor debat , a Àngels Bardina per conduir l'acte de manera brillant i a la Generalitat per deixar-nos, un cop més, gaudir del  Palau Robert , tot un luxe!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies